Voorbij de “war on drugs” (heineken promoot moderation)

Op youtube ėėn miljoen views in ėėn week… en terecht!

’n goeie ontwikkeling:
Moderation is cool!


Zelf hou ik helemaal niet van bier. Maar als een producent van alcohol #moderation promoot dan verdient dat wat mij betreft wat extra aandacht.

En nee, ik ben niet naief, ik begrijp uitstekend dat producenten de claims al aan zien komen en nu vast uit de hoek van “the bad guy” willen blijven terwijl ze toch een hard drug op de schappen zetten. Maar drugs zijn een realiteit, dus alcohol als drug ook. De “war on drugs” is al 50 jaar vruchteloos en de drooglegging is al lang geleden uitgeprobeerd en volledig mislukt.

Kennis van zaken en méér genieten door (tijdig) maat houden heeft véél meer toekomst.

Go Heineken!

Dit bericht werd geplaatst in @cetera en getagged , , door HansWest . Bookmark de permalink .

Over HansWest

Sinds ruim een kwart eeuw werkzaam als therapeut / supervisor. Gespecialiseerd in behandeling van controleverlies door verslavingen. Ik ben niet bezig met veroordeling van taboes. Ieder maakt de keuzes zoals hij/zij wil. Het draait erom dat we samen die keuzes zo maken dat je een gelukkig mens bent. Het is aan mij om daar helder en praktisch uitleg over te geven en je te helpen bij het zetten van stappen, het is aan jou om de stappen te zetten. Samenwerking staat voorop.

Geef hier jouw reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.